czwartek, 9 lutego 2017

Domowa granola



Dziś przedstawiam pomysł na szybkie śniadanie, w którym od razu się zakochałam :*
Wystarczy poświęcić chwilkę wieczorem, by potem przez kilka dni cieszyć się pysznym i szybkim śniadaniem, pełnym zdrowia :) Jeśli chodzi o dodatki, to każdy daje to co lubi.
Moje dziecię również zakochało się w tej granoli i nie chce już nic innego na śniadanie :)
Rano wiadomo jak jest z czasem... A tu gotowanie płatków owsianych, kombinowanie z dodatkami i wszyscy czekają na śniadanie z językami na brodzie ;)
Teraz wystarczy domową granolę zalać ciepłym mlekiem lub jogurtem naturalnym (co kto lubi) i zajadać ze smakiem :)

Składniki, których użyłam:

150 g płatków owsianych
150 g płatków orkiszowych
50 g ziaren słonecznika
50 g orzechów włoskich
1 łyżka (z czubkiem) wiórków kokosowych
100 g suszonych moreli
100 g suszonej żurawiny
100 g rodzynek
2 łyżki siemienia lnianego
100 ml miodu
150 ml suku jabłkowego

        Miód wymieszałam z sokiem jabłkowym.
Wszystkie składniki, oprócz suszonych owoców przesypałam do miski, wlałam miód z sokiem i dokładnie wymieszałam. Rozłożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i piekłam ok. 40 min w 175*C  często mieszając, aby się równomiernie przyrumieniła.
Po tym czasie wyjęłam i zostawiłam do ostygnięcia. Następnie dodałam suszone owoce, dokładnie wymieszałam i przełożyłam do słoika.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz