czwartek, 18 lutego 2016

Wrap z grillowanym kurczakiem


Smażyłam młodemu naleśniki i pomyślałam "A co dla nas na kolację?" Naleśników usmażyłam dużo a nie miałam ochoty na słodką kolację... Tak powstały mega szybkie wrapy z grillowanym kurczakiem (Został mi z obiadu ;) ). Kolacja udana :)

Składniki:

usmażone naleśniki lub placki tortilli - będzie lepsze :) 
sałata
ogórek
pomidor
cebula
pierś z kurczaka
sos czosnkowy

Wykonanie:

Warzywa opłukać i osuszyć na sicie. Pierś z kurczaka umyć, posypać przyprawą do kurczaka i usmażyć z obu stron na łyżeczce oleju, pokroić w paski.
Naleśnik lub placek tortilli posmarować sosem, poukładać warzywa, kurczaka, polać znów sosem i zawinąć. Gotowe :)


2 komentarze:

  1. Na pewno wypróbuję :) Pomysł z plackami naleśników idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, zmusił mnie do tego brak placków tortilli i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń