środa, 6 kwietnia 2016

Koktajl z jarmużu, kiwi i jabłka


Ostatnio troszkę zaniedbałam bloga, ale troszkę bieganiny miałam a doba za krótka... Ale już powoli wracam :)
Z wiosną zwykle zmieniamy nasze nawyki żywieniowe. Pojawia się więcej warzyw i owoców a ostatnio modny stał się jarmuż, który jest cennym źródłem białka, błonnika, wapnia, potasu oraz  wit. C i K. 
Rzuciły mi się ostatnio w oczy koktajle jarmużowe, więc postanowiłam jeden z nich przetestować. Strzał w 10!!! Jest tak dobry, że wypiłam na raz 2 szklanki :D Będę z całą pewnością robić go bardzo często :)
Z dodatkiem płatków owsianych staje się zdrowym i pożywnym śniadaniem :)

Składniki na ok. 2 szkl.:

50 g jarmużu
1 kiwi
1 jabłko
sok z 1/2 limonki
garść natki pietruszki
200 ml wody 

Wykonanie:

Jabłko i kiwi obrać, pokroić. Natkę posiekać niezbyt dokładnie. Wszystkie składniki zmiksować blenderem i gotowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz