wtorek, 9 lutego 2016

PRL-owski hot dog - Pieczarkarz



Ostatnio rozmawiałam sobie z mamą znajomej o jedzeniu, fast foodach i zeszliśmy na temat Pieczarkarza. Opowiadała, jaki wspaniały smak i  wspomnienia... Pogrzebałam troszkę w sieci, poczytałam i postanowiłam zrobić :) I wiecie co? Rzeczywiście niech się chowają dzisiejsze hot dogi :)

Składniki:

2 bagietki
1 cebula
1 ząbek czosnku
500 g pieczarek
ser żółty
sól, pieprz
olej do smażenia

Wykonanie:

Pieczarki oczyścić i pokroić w kostkę, Na patelni rozgrzać olej i zeszklić cebulę pokrojoną w kostkę. Dodać czosnek i pieczarki i dusić do miękkości aż woda odparuje. Doprawić solą i pieprzem i zostawić do lekkiego ostygnięcia. Dodać starty ser i wymieszać.
Bagietki przekroić na pół, wydrążyć środek i faszerować jeszcze ciepłym farszem.
Piec ok. 5 minut w 180 st. C do rozpuszczenia sera.

2 komentarze:

  1. Jejjj.... ale smaka narobiłaś Kochana :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama byłam pozytywnie zaskoczona, że to takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń